Szczegóły wydarzenia

Poinformuj o wydarzeniu
14
cze 2022

XIV Smart City Forum

Szczegóły wydarzenia

  • Termin:

    14.06.2022 - 15.06.2022

  • Adres:

    plac Katedralny 8
    50-329 Wrocław

  • E-mail:

    info@mmcpolska.pl

    https://smartcityforum.pl/
  • Patronat:

    ZIELONAGOSPODARKA.PL

Smart City Forum jest największym w Polsce kongresem poświęconym funkcjonowaniu i rozwojowi inteligentnych miast. Stanowi odpowiedź na transformację, jaka dokonuje się w skali globalnej, dotyczącą budowy i funkcjonowania miast oraz regionów.

Wydarzenie gromadzi decydentów szczebla krajowego, administracji samorządowej oraz znanych ekspertów z branż takich jak: transport, budownictwo, bezpieczeństwo, energetyka, zarządzanie danymi, czy również usług publicznych co sprawia, że Smart City Forum jest zdecydowanie najważniejszą w Polsce inicjatywą poświęconą inteligentnym miastom w takiej skali i z takim zapleczem merytorycznym. Każdorazowo prezentowane są innowacyjne rozwiązania sprawdzające się zarówno w Polsce, jak i np. w Barcelonie, Singapurze czy też Toronto i Londynie.

O wartość merytoryczną spotkania dba Rada Programowa pod przewodnictwem Macieja Bluja, Eksperta w dziedzinie rozwiązań smart city, Wiceprezydenta Miasta Wrocławia w latach 2007 – 2018.

Nadchodząca edycja, jest wyjątkowa. Wspólnie zastanowimy się jak miasta i regiony mają poradzić sobie w czasach kryzysu i pandemii. Podczas szczytu włodarzy miast i administracji wspólnie opracujemy zarys nowego planu na rozwój w nowej rzeczywistości. Każdy samorządowiec zdaje sobie sprawę, jak wielki wpływ na kształt naszych społeczności lokalnych ma technologia. Smart City jest najefektywniejszą platformą dialogu biznesu i samorządów.

Dziękujemy za wysłane grafiki.