Wynik wyszukiwania - "kampania społeczna" - Wiadomości

Kaufland wprowadza oznaczenia ułatwiające segregację odpadów na produktach marek własnych

W ramach strategii REset Plastic Kaufland wprowadza na opakowaniach produktów marek własnych specjalne oznaczenia dotyczące segregacji odpadów. Z pomocą piktogramów klienci łatwo zidentyfikują, do jakiego pojemnika powinny trafić poszczególne elementy opakowania, a dzięki prawidłowej segregacji wesprą proces recyklingu i ponowne wykorzystanie surowców.
03.06.2022

Ruszyła kampania #BałtykDlaPokoleń nt. zagrożenia z zalegającej w Bałtyku broni chemicznej

Kampanię społeczną #BałtykDlaPokoleń, współorganizowaną przez firmę energetyczną Enea, zainaugurowano w piątek w Gdańsku. Celem akcji jest informowanie o zagrożeniu wynikającym z zalegania na dnie Bałtyku broni chemicznej z okresu II wojny światowej.
04.12.2021

Ruszyła ogólnopolska akcja #sadziMY z udziałem Pary Prezydenckiej

1 października 2021 r. w Piotrkowie Trybunalskim, wiceminister klimatu i środowiska Edward Siarka wziął udział wraz z Parą Prezydencką w sadzeniu drzew inaugurując tym samym akcję #SadziMY. Na powierzchni ponad 3 ha w Lesie Wolborskim na obrzeżach Piotrkowa Trybunalskiego wspólnie z pracownikami administracji publicznej, harcerzami, żołnierzami, strażakami i pracownikami Lasów Państwowych zasadzone zostanły sosny, buki i jarzęby.
04.10.2021

"Bałtyku oddychaj". Prezes GeoFusion: "Bałtyk może wkrótce nie nadawać się do odpoczynku"

Kampania społeczna "Bałtyku oddychaj" ma uświadomić Polaków, z jakimi zagrożeniami możemy się spotkać w najbliższych latach, jeśli nie zostaną podjęte kroki związane z zanieczyszczeniem Morza Bałtyckiego przez broń chemiczną i inne substancje ropopochodne. - Wyrzuty broni chemicznej mogą pojawiać się coraz częściej - prognozuje Łukasz Porzuczek, prezes Grupy GeoFusion.
09.08.2021

Kampania społeczna "Bałtyku, Oddychaj!"

Grupa GeoFusion i Grupa Bezpieczny Bałtyk, w ramach swoich działań rozpoczynają kampanię społeczną "Bałtyku, Oddychaj!"
11.05.2021

„Czyste Powietrze - zdrowy wybór. Twój wybór!”

Ministerstwo Klimatu i Środowiska informuje: konieczność poprawy jakości powietrza to dziś wyzwanie cywilizacyjne. Wszyscy, niezależnie od wieku czy poglądów, oddychamy tym samym powietrzem i każdy z nas powinien dbać o to by spełniało ono określone normy. Nowa kampania informacyjno-edukacyjna „Czyste Powietrze - zdrowy wybór. Twój wybór!” zachęcając Polaków do korzystania z dotacyjnego programu Czyste Powietrze odpowiada na to wyzwanie.
24.03.2021

Dziękujemy za wysłane grafiki.