Wynik wyszukiwania - "Circular Initiative " - Wiadomości

Polscy konsumenci chcą zakazu sprzedaży produktów nienadających się do recyklingu

Czterech na pięciu polskich konsumentów uważa, że producenci powinni wykorzystywać w swoich produktach materiały pochodzące z recyklingu. Co więcej, większość z nich sądzi, że sprzedaż produktów, których nie można poddać recyklingowi, powinna być zakazana. To wnioski z najnowszego badania Circular Voice przeprowadzonego na zlecenie Stena Recycling. Cały raport zostanie opublikowany już 14 listopada, podczas międzynarodowej konferencji Circular Initiative w Sztokholmie.
09.11.2023

Polscy konsumenci domagają się oznaczania produktów pod kątem emisji CO2

Czterech na pięciu Polaków przywiązuje dużą wagę do tego, aby produkty były wytwarzane z materiałów pochodzących z recyklingu, a większość jest skłonna dostosować swoją konsumpcję, aby zmniejszyć wpływ na klimat. Jednocześnie trzech na pięciu konsumentów chce, aby informacja dotycząca całkowitej emisji CO2 cyklu życia produktów była dostępna. Pokazują to wyniki najnowszego badania konsumenckiego Stena Recycling, które w całości zostanie przedstawione podczas międzynarodowej konferencji Circular Initiative.
19.10.2023

Konsumenci a produkty z recyklingu: co wynika z nowego badania Stena Recycling?

Realia ekonomiczne wpływają na decyzje polskich konsumentów. Co czwarty z nich kupił mniej produktów nadających się do recyklingu właśnie ze względu na tegoroczne wzrosty cen. Jednocześnie, jeden na pięciu konsumentów jest skłonny zapłacić więcej za produkt pochodzący z materiałów z recyklingu lub nadający się do recyklingu. Wynika to z najnowszego badania The Circular Voice przeprowadzonego na zlecenie Stena Recycling. Cały raport zostanie opublikowany podczas Circular Initiative w Sztokholmie już 14 listopada.
03.10.2023

Dziękujemy za wysłane grafiki.