Wynik wyszukiwania - "kampania" - Wiadomości

ZNIKA zapowiada kampanię #Wysylkabezplastiku. Czas na redukcję zużycia plastiku w e-commerce!

ZNIKA, startup specjalizujący się w ekologicznych opakowaniach z naturalnych składników, zapowiada swoją najnowszą inicjatywę o nazwie #wysylkabezplastiku.
01.03.2024

Kampania SPIUG „Ogrzewanie gazem to wciąż dobry wybór!”

Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych (SPIUG) rozpoczęło kampanię edukacyjno-informacyjną pod hasłem „Ogrzewanie gazem to wciąż dobry wybór!”. Celem działań jest podkreślenie roli gazu jako źródła opłacalnej i odpowiedzialnej energii, a także rozwianie mitów związanych z wykorzystaniem gazu w ogrzewaniu domów.
09.01.2024

„Pokochaj swoje rzeczy na dłużej” – Wola Park rusza z kampanią na Black Friday

Black Friday, zazwyczaj święto konsumpcjonizmu, w warszawskim Wola Parku będzie okazją do celebracji drugiego życia ubrań i przedmiotów. W sobotę, 18 listopada, ruszyła 4. edycja kampanii „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”, której celem jest promowanie ekonomii cyrkularnej. Przez 2 tygodnie na terenie centrum oraz zlokalizowanego w Wola Parku Współdzielnika, odbędzie się seria wydarzeń: pokaz mody z drugiej ręki, bezpłatne warsztaty upcyklingowe i wyprzedaż garażowa.
19.11.2023

Śląskie. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zakończyła kampanię "Chronimy rezerwaty"

Akcje informacyjne w rezerwatach przyrody, warsztaty dla uczniów z woj. śląskiego oraz setki rozmów, rozdanych ulotek i promocyjnych gadżetów złożyły się na kampanię edukacyjną "Chronimy rezerwaty", prowadzoną w minionych miesiącach przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Katowicach.
04.11.2023

Podsumowanie kampanii „Chroń bioróżnorodność"

Ministerstwo Klimatu i Środowiska podsumowało ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną „Chroń bioróżnorodność”, poprzez którą wyjaśniało czym jest różnorodność biologiczna, jaką pełni rolę i jakie zagrożenia wynikają z jej utraty.
10.10.2023

Kampania informacyjna „Energia naprawdę” edukuje w zakresie energetyki i walczy z dezinformacją

Co drugi Polak spotkał się w internecie z treściami dotyczącymi energetyki. Aż pół miliona przebadanych przez ekspertów informacji zawierało fałszywe informacje lub były po prostu fakenewsami. Aby konsumenci energii mogli zweryfikować swoją wiedzę i dać odpór fałszywym informacjom rusza kampania informacyjna „Energia naprawdę”.
27.09.2023

Rusza globalna kapania "Tydzień lasów FSC"

Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz łagodzi zmiany klimatu i związane z tym negatywne zjawiska.
19.09.2023

„Stop manipulacji!" – PGE startuje z kampanią informacyjną dotyczącą cen energii

PGE Polska Grupa Energetyczna startuje z kampanią informacyjną pt. „Stop manipulacji!", której celem jest zwiększenie wiedzy Polaków na temat kształtowania cen energii. Jest to reakcja na działania dezinformacyjne, kwestionujące realnie niskie koszty energii elektrycznej w Polsce. Obecnie Polacy korzystają z jednych z najniższych cen prądu w Europie.
08.08.2023

PKN Orlen rusza z kampanią na temat małych reaktorów SMR - koncern planuje uruchomienie pierwszego w 2029 r. [WIDEO]

Pierwsza elektrownia wyposażona w zaawansowany model małego reaktora jądrowego SMR o nazwie BWRX-300 zostanie uruchomiona w Polsce w 2029 r. - zapowiada PKN Orlen i ogłasza ogólnopolską kampanię informacyjną o zaletach wybranej przez koncern innowacyjnej technologii.
08.05.2023

Kto jest największym Januszem plażowania?

Czy klasyczne skarpety z sandałami są gorsze niż śmieci pozostawione na plaży? Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej namawia do porzucenia złych nawyków na publicznych kąpieliskach. Ma temu służyć przewrotny spot, w którym główną rolę gra uosobienie stereotypów Polaka na wakacjach – Janusz, którego parawan i reklamówka jest jednak niczym w porównaniu z zachowaniami „normalnych” plażowiczów. Jest powód, aby uświadamiać - każdego sezonu tylko z gdyńskich plaż zbieranych jest ponad 200 ton różnego rodzaju odpadów
05.07.2022

TAURON odbudowuje „zieloną infrastrukturę”

Niemal 2,5 tysiąca posadzonych drzew to efekt akcji „Bezpieczniki TAURONA. Włącz dla przyrody”. Pierwsze nasadzenia odbyły się w ubiegłym roku w Ogrodzieńcu, kolejne w ostatnich tygodniach w Kamiennej Górze.
23.06.2022

Columbus rozpoczął kampanię “Energii masz pod dostatkiem”

Energii masz pod dostatkiem - pod takim hasłem ruszyła kampania wizerunkowa Columbusa, największego krajowego dostawcy rozwiązań ekoenergetycznych dla domu i biznesu. Twarzami kampani zostali Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk, znani z wcześniejszych reklam firmy.
10.05.2022

Rusza kampania „Inteligentnie w energetyce. Wsparcie budowy inteligentnej sieci energetycznej w Polsce”

- Zmiana w kierunku energetyki przyszłości nie będzie możliwa bez budowania i rozwijania świadomości obywateli w zakresie zmian, które dynamicznie zachodzą na rynku energii – mówił wiceminister klimatu i środowiska Piotr Dziadzio, podczas konferencji w Elektrowni Powiśle. Spotkanie, które odbyło się 31 marca 2022 r., zainaugurowało ogólnopolską kampanię edukacyjno-informacyjną nt. wdrażania w Polsce inteligentnych sieci elektroenergetycznych oraz liczników zdalnego odczytu. Projekt jest współfinansowany z unijnego Programu Operac
01.04.2022

Śląsk apeluje o #OddechDlaPolski

Polska to my. Wszyscy jesteśmy jej częścią. Wszyscy solidarnie odpowiadamy też za jakość życia w naszych miastach. Szczególną troskę powinniśmy wykazywać o jakość powietrza, którym oddychamy.
16.11.2021

PGE rozpoczęła kampanię "Prowadzimy w zielonej zmianie"

Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię wizerunkową „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” - poinformowała w piątek spółka. Podkreśliła, że nowe hasło wskazuje na pozycję lidera zielonej zmiany na rynku elektroenergetycznym w Polsce.
01.10.2021

Dziękujemy za wysłane grafiki.