Columbus rozpoczął kampanię “Energii masz pod dostatkiem”

zk

10.05.2022 17:02 Źródło: informacja prasowa
Strona główna Energetyka, OZE Columbus rozpoczął kampanię “Energii masz pod dostatkiem”

Partnerzy portalu

Columbus rozpoczął kampanię “Energii masz pod dostatkiem” - ZielonaGospodarka.pl
Fot. inf. prasowa

Energii masz pod dostatkiem - pod takim hasłem ruszyła kampania wizerunkowa Columbusa, największego krajowego dostawcy rozwiązań ekoenergetycznych dla domu i biznesu. Twarzami kampani zostali Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk, znani z wcześniejszych reklam firmy. 

Z początkiem maja Columbus uruchomił ogólnopolską kampanię, promującą odnawialne źródła energii. W spotach wideo i innych kreacjach możemy zobaczyć znany odbiorcom Columbusa duet - Mariusza i Dziadka Henryka, w których  rolę wcielili się Mariusz Kałamaga oraz Wojciech Gałziński. Działania promocyjne obejmują swoim zasięgiem telewizję, radio, internet, kanały VOD, a także outdoor.

Zdecydowaliśmy się uruchomić naszą kampanię w tym specyficznym czasie dla rynku fotowoltaiki i dla całej branży OZE, ponieważ uważamy, że jest to kluczowy moment na edukację. Szczególnie w obecnej sytuacji geopolitycznej, ekonomicznej i klimatycznej, odnawialne źródła to technologie, na które wszyscy powinniśmy stawiać. W kampanii chcemy uświadomić konsumentom korzyści z posiadania własnego, niezależnego źródła energii. W pierwszej odsłonie prezentujemy nasze podstawowe produkty - fotowoltaikę i pompę ciepła, a w kolejnej pokażemy autorskie rozwiązania Columbusa dla prosumentów - tłumaczy Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu  Columbus Energy S.A.

Działania promocyjne w ramach kampanii potrwają 3 miesiące. Pierwsza odsłona ruszyła w maju, druga część planowana jest na koniec czerwca. Spoty reklamowe pierwszej części można zobaczyć w kanałach telewizyjnych Grupy TVN, Polsat oraz TVP, a także na platformach VOD. Kampania obejmuje także największe rozgłośnie radiowe Grupy RMF, EuroZet i Agory, reklamę internetową, OHH oraz działania PR.

Koncepcję kreatywną i wszystkie kreacje, łącznie z realizacją spotów wideo, przygotował Dział Marketingu Columbus. Planowaniem i zakupem mediów telewizyjnych zajął się dom mediowy MediaHub.

Partnerzy portalu

ase_390x150_2022

Surowce

 Ropa brent 83,76 $ baryłka  1,33% 11:11
 Cyna 23110,00 $ tona 0,64% 29 lis
 Cynk 2507,00 $ tona -0,87% 29 lis
 Aluminium 2177,00 $ tona 0,60% 29 lis
 Pallad 1021,53 $ uncja  -1,54% 11:10
 Platyna 936,30 $ uncja  -0,31% 11:11
 Srebro 25,06 $ uncja  0,08% 11:11
 Złoto 2038,40 $ uncja  -0,33% 11:11

Dziękujemy za wysłane grafiki.