Origin Energy przechodzi na wsparcie Rimini Street

zk

03.09.2021 12:30 Źródło: PAP
Strona główna Energetyka, OZE Origin Energy przechodzi na wsparcie Rimini Street

Partnerzy portalu

Origin Energy przechodzi na wsparcie Rimini Street - ZielonaGospodarka.pl
Fot. Matthew Henry/Unsplash

Czołową australijską spółkę energetyczną przekonał model wsparcia i możliwość redukcji kosztów. Rimini Street dostawca produktów i usług z zakresu oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, czołowy podmiot świadczący usługi wsparcia zewnętrznego dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce, ogłosiła dzisiaj, że spółka Origin Energy, czołowy dostawca energii elektrycznej w Australii, przeszedł na wsparcie aplikacji e-Business Suite, Oracle Database, Fusion Middleware i Hyperion oferowane przez Rimini Street.

Skorzystanie ze wsparcia Rimini Street dla oprogramowania Oracle pozwoli Origin Energy znacząco obniżyć swoje roczne opłaty za wsparcie i uniknąć procesu ciągłego wdrażania aktualizacji i zmian producenta, co da spółce możliwość skierowania własnych pracowników do realizacji inicjatyw biznesowych o wysokiej wartości.

Przejście na Rimini Street obniża koszt i pomaga przyspieszać innowacje

Origin Energy jest dużym producentem energii elektrycznej i gazu ziemnego oraz czołowym dostawcą usług z zakresu energii słonecznej i sieci szerokopasmowych. Origin jest także jednym z największych detalistów energii elektrycznej w Australii, posiadającym 4,3 mln kont klientów. Spółka w znaczącym stopniu polega na oprogramowaniu Oracle w zakresie kluczowych środowisk systemu planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) (rozliczenia z klientami detalicznymi, rachunkowość finansowa, zarządzanie aktywami) i posiada ponad 100 instancji bazy danych.

„Odkryliśmy, że wśród największych kosztów obsługi naszych baz danych znalazły się konserwacja i wsparcie. Przyciągnęła nas przystępna cena i model wsparcia oferowane przez Rimini Street, ponieważ spółka dała nam możliwość istotnej redukcji naszych kosztów utrzymania bazy danych i uniknięcia dalszych aktualizacji w przyszłości” - powiedział Cameron Adams, dyrektor ds. architektury i usług baz danych w Origin Energy.

Migracja do chmury i przejście na ERP

„Origin w ostatnich latach migruje wszystkie zasoby aplikacyjne do chmury - dodał Adams. - Współpraca z Rimini Street pomogła nam jeszcze bardziej uprościć naszą działalność, a spółka stała się cennym elementem naszej ogólnej strategii IT. Co ważne, mogliśmy przesunąć część z naszych oszczędności na kosztach na działania o podwyższonej wartości, przy czym nasze zespoły skupiają się obecnie na bardziej aktywnej pracy z bazami danych, z ostatnio utworzonymi nowymi ramami wsparcia baz danych typu open source i migracją niektórych baz do PostgreSQL. Teraz, gdy otrzymujemy nowe zadania, najpierw przyglądamy się ofercie open source lub zarządzanym usługom”.

„Fenomenalne” wsparcie oprogramowania i szybki czas reakcji

Podobnie jak w przypadku wszystkich klientów, Rimini Street, Origin Energy otrzymała wsparcie głównego konsultanta technicznego o około 20-letnim doświadczeniu w zakresie oprogramowania biznesowego wraz z zespołem ekspertów funkcyjnych i technicznych. Dodatkowo, Origin korzysta obecnie z najlepszej na rynku umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usługi obejmującej 10-minutowy czas odpowiedzi dla wszystkich krytycznych zdarzeń o Priorytecie 1 i 15-minutowy czas odpowiedzi dla wszystkich zdarzeń o Priorytecie 2.

„W Rimini Street bezpośrednio dzwonisz do swojego głównego konsultanta technicznego albo zapisujesz swoje zgłoszenie w portalu i otrzymujesz telefon w ciągu około 10 minut” – powiedział Adams. „Wsparcie, jakie otrzymujemy w zakresie zdarzeń pierwszego poziomu, jest fenomenalne. Po drugiej stronie słuchawki siedzi ekspert, który wie, jakie pytania zadać i jak poprowadzić nas przez proces rozwiązania problemu”.

„W miarę jak firmy starają się uodpornić na nagłe, nieprzewidziane zdarzenia, takie jak pandemia, wiele organizacji musi nadal ograniczać koszty i utrzymywać nieefektywne rozwiązania - powiedział Daniel Benad, wiceprzewodniczący grupy i główny kierownik regionalny dla Australii, Nowej Zelandii i Południowego Pacyfiku w Rimini Street. - Na tym etapie mogą one przenosić cenne zasoby na inwestycje w rozwijanie swojej działalności i poszukiwanie nowych źródeł przychodów. Niezależnie od pandemii, działy IT, które są obciążone aktualizacjami i zmianami niedodającymi zwykle żadnej nowej wartości, będą miały problem z poszukiwaniem sposobów na innowacje. Z przyjemnością wspieramy Origin w rozwijaniu jej własnego planu działania IT opartego o cele biznesowe”.

Partnerzy portalu

ase_390x150_2022

Surowce

 Ropa brent 83,76 $ baryłka  1,33% 11:11
 Cyna 23110,00 $ tona 0,64% 29 lis
 Cynk 2507,00 $ tona -0,87% 29 lis
 Aluminium 2177,00 $ tona 0,60% 29 lis
 Pallad 1021,53 $ uncja  -1,54% 11:10
 Platyna 936,30 $ uncja  -0,31% 11:11
 Srebro 25,06 $ uncja  0,08% 11:11
 Złoto 2038,40 $ uncja  -0,33% 11:11

Dziękujemy za wysłane grafiki.