SunRoof wprowadza nową ofertę cenową dachu solarnego, by zapewnić każdemu łatwy dostęp do energii słonecznej. Jak zwykle stawia na estetykę i wydajność, ale uwagę przyciąga lepszą ceną. Teraz można mieć dach SunRoof 2w1, który nie tylko chroni dom, ale też produkuje energię, za mniej niż dach z tradycyjną fotowoltaiką.
Polsko-szwedzka firma zaprojektowała unikalny, zintegrowany system dachu 2w1, który wyróżnia się doskonałą estetyką i najwyższą wydajnością na świecie, wytwarzając więcej energii z 1 mkw. niż konkurencyjne rozwiązania. Dotychczas marka zyskała zaufanie ponad 1.000 klientów w Polsce, Szwecji oraz Niemczech i została doceniona licznymi, prestiżowymi nagrodami.
Nowa oferta cenowa dachu solarnego odzwierciedla zaangażowanie firmy w upowszechnianie nowoczesnej technologii fotowoltaicznej, eliminując bariery finansowe, które dotychczas ograniczały dostęp do niej. Teraz SunRoof 2w1 stanowi bardziej ekonomiczną opcję niż tradycyjny dach z zainstalowanymi panelami słonecznymi. Pozwala zmaksymalizować produkcję energii i w możliwie największym stopniu uniezależnić się od rosnących cen prądu, co przekłada się na większe oszczędności w domowym budżecie.
- Zawsze prowadziła nas misja, by każdy dach był dachem solarnym i produkował tyle prądu, aby pokryć zapotrzebowanie energetyczne w całym budynku. Teraz ten cel staje się bardziej osiągalny niż kiedykolwiek wcześniej. Wierzymy, że energia słoneczna powinna być dostępna dla każdego i cieszymy się, że możemy być częścią tej zmiany. Oferując więcej energii za mniej, pragniemy ułatwić klientom spełnienie marzeń o domu nowoczesnym, komfortowym i jednocześnie tanim w utrzymaniu - mówi Martyn Szczepankowski, współzałożyciel i Head of CEE SunRoof.
SunRoof osiągnął możliwość oferowania wysokiej jakości dachu fotowoltaicznego w przystępnej cenie dzięki optymalizacji łańcucha dostaw, digitalizacji procesów, doskonałości operacyjnej oraz postępowi technologicznemu. To jednocześnie odpowiedź marki na obecne wyzwania ekonomiczne związane z budową domu i poszukiwanie przez inwestorów efektywnych kosztowo, energooszczędnych oraz kompleksowych rozwiązań.
Wraz z nową ofertą cenową wystartowała kampania marketingowa, budująca świadomość marki oraz podkreślająca korzyści wynikające z inwestycji w zintegrowany dach solarny. Całość działań prowadzona jest pod wspólnym hasłem: „Przebijamy cenę. Nie dach”. W ramach kampanii przygotowano trzy linie kreatywne. W pierwszej postawiono na chwytliwe hasła prezentowane na czarnym tle, w drugiej zbudowano przekaz z udziałem „właścicieli dachów solarnych” z przewodnią myślą „SunRoof - teraz dla każdego domu”, natomiast trzeci rodzaj kreacji opiera się na grafikach porównawczych dachu SunRoof z tradycyjnymi rozwiązaniami.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
W resorcie klimatu na transformację energetyczną zaplanowano z KPO ponad 100 mld zł
Columbus podsumował rok 2023
Better Energy w 2023 r. Znaczący wzrost wytwarzania zielonej energii w porównaniu do 2022 r.
BXF Energia wybuduje farmę fotowoltaiczną o mocy 60 MW
Ruszyła sprzedaż biletów na II edycję konferencji Green Energy Tricity
Zielone zyski na horyzoncie - recykling w OZE
Ropa brent | 83,76 $ | baryłka | 1,33% | 11:11 |
Cyna | 23110,00 $ | tona | 0,64% | 29 lis |
Cynk | 2507,00 $ | tona | -0,87% | 29 lis |
Aluminium | 2177,00 $ | tona | 0,60% | 29 lis |
Pallad | 1021,53 $ | uncja | -1,54% | 11:10 |
Platyna | 936,30 $ | uncja | -0,31% | 11:11 |
Srebro | 25,06 $ | uncja | 0,08% | 11:11 |
Złoto | 2038,40 $ | uncja | -0,33% | 11:11 |