Jako pierwszy dostawca pojazdów transportu wewnętrznego w Europie firma STILL wprowadza na rynek ogniwa paliwowe własnej produkcji. Pierwsze wodorowe zamienniki baterii do wózków widłowych 24 V zjadą z linii w 2023 r.
Firma STILL kontynuuje działania w obszarze rozwoju oferty alternatywnych systemów zasilania wózków widłowych. W 2023 roku uruchomi w swoim hamburskim zakładzie produkcję ogniw paliwowych. Co więcej, dzięki nawiązaniu współpracy z przedsiębiorstwem Hydrogentle, będzie w stanie zapewnić klientom doradztwo i kompletną infrastrukturę niezbędną do wdrażenia wodorowych flot intralogistycznych. Nowy partner technologiczny firmy specjalizuje się w analizie wykonalności realizacji Fuel Cell, projektowaniu instalacji i konsultacjach w tym obszarze. – Ogniwa paliwowe są obecnie jednym z filarów innowacyjności firmy STILL. Wierzymy, że technologia ta ma duże szanse na sukces, szczególnie w obliczu obecnych kryzysów – mówi Frank Müller, Senior Vice President Brand Management w STILL. – Dzięki wsparciu firmy Hydrogentle jesteśmy w stanie zaoferować klientom całościowe wsparcie w zakresie technologii Fuel Cell. Odtąd będą oni w stanie z jednego źródła pozyskać wysokiej jakości wózki widłowe przystosowane do zasilania wodorem, ogniwa paliwowe oraz serwis i kompletną infrastrukturę – dodaje.
Holistyczna obsługa ma w kontekście zasilania wózków widłowych wodorem szczególne znaczenie, jako że łańcuch wartości jest w tym przypadku wyjątkowo złożony. By zapewnić rentowność instalacji wodorowej, należy precyzyjnie skoordynować działania – od produkcji zielonego wodoru, przez dobór wózków, aż po optymalizację procesu tankowania. Dzięki współpracy firmy z Hydrogentle klienci STILL będą mogli otrzymać kompleksowe wsparcie technologiczne w zakresie Fuel Cell od swojego dostawcy pojazdów transportu wewnętrznego. – Wodór i wszystko, co się z nim wiąże, jest skomplikowane – mówi Axel Poblotzki, dyrektor zarządzający Hydrogentle GmbH. – Upraszczamy temat i sprawiamy, że niezależnie od skali rozwiązania oparte na wodorze stają się rzeczywistością – tłumaczy. – Bardzo cieszymy się, że udało nam się pozyskać Hydrogentle jako partnera – podsumowuje Müller.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
Naukowcy: wpływ ładowania pojazdów elektrycznych na sieć energetyczną można zmniejszyć
Niewystarczająca infrastruktura zagrozi transformacji motoryzacji
Projekt z udziałem Deltamarin otrzymał zgodę ABS na badania w zakresie metody dekarbonizacji żeglugi
Prezes Toyoty widzi przyszłość w wodorze
DHL Parcel inwestuje w kolejne elektryki MAN
Nowa metoda optymalizacji śmigła samolotu elektrycznego ograniczy hałas
Ropa brent | 64,38 $ | baryłka | 0,00% | 21:58 |
Cyna | 23825,00 $ | tona | 2,27% | 23 mar |
Cynk | 2893,00 $ | tona | 0,21% | 23 mar |
Aluminium | 2264,00 $ | tona | 1,48% | 23 mar |
Pallad | 2680,00 $ | uncja | 0,00% | 21:57 |
Platyna | 1191,10 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |
Srebro | 25,11 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |
Złoto | 1731,30 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |