Seatech Engineering opracowuje koncepcję i wstępny projekt katamaranu badawczego dla firmy MEWO S.A. (Subsea Solutions). Wyposażona w szereg nowoczesnych, innowacyjnym rozwiązań jednostka to prawdziwe pływające laboratorium dla 35-osobowej załogi.
- Widoczny na wizualizacjach projekt SE-804, jest efektem naszej kilkumiesięcznej współpracy z Mewo, której celem było stworzenie optymalnego rozwiązania pod przyszłe operacje morskie - informuje Marcin Pawełczyk z biura projektowego Seatech Engineering.
Mierzący 50 metrów wielozadaniowy katamaran badawczy, jest wyposażony między innymi w:
- DP2,
- 20t A-Frame,
- 3 moonpoole,
- laboratorium mokre i survey room
- komfortowe pomieszczenia dla 35-osobowej załogi.
Z kolei 16 metrów szerokości i dodatkowe żurawiki na burtach, pozwalają na prowadzenie operacji szerokiej gamy badań geofizycznych z wykorzystaniem wielu urządzeń naraz.
MEWO S.A. (Subsea Solutions), to największa prywatna i niezależna firma w Polsce, zajmująca się badaniami morskimi, geofizyką, geotechniką, inżynierią środowiska i inżynierią podmorską. Świadczy usługi i rozwiązania dla morskich sektorów energetycznych na Morzu Bałtyckim, Morzu Śródziemnym i południowej części Morza Północnego, w zakresie ropy i gazu, odnawialnych źródeł energii, telekomunikacji podmorskiej i badań.
Firma Seatech Engineering Sp. z o.o. została założona w 2003 roku i obecnie współpracuje ze stoczniami, instytutami badawczymi oraz specjalistami z całego świata, skupiając się na projektowaniu statków wysoko wyspecjalizowanych takich jak statki sejsmiczne, pogłębiarki, statki rybackie, sejnery, wielofunkcyjne barki, platformy jack-up, morskie statki badawcze, statki pasażerskie, katamarany, statki morskie i statki o napędzie LNG.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
W Zgorzelcu powstała pierwsza polska platforma dla pojazdów elektrycznych – EAGLE! [GALERIA]
Linie lotnicze oskarżone o greenwashing!
Naukowcy: wpływ ładowania pojazdów elektrycznych na sieć energetyczną można zmniejszyć
Niewystarczająca infrastruktura zagrozi transformacji motoryzacji
Projekt z udziałem Deltamarin otrzymał zgodę ABS na badania w zakresie metody dekarbonizacji żeglugi
Prezes Toyoty widzi przyszłość w wodorze
Ropa brent | 64,38 $ | baryłka | 0,00% | 21:58 |
Cyna | 24350,00 $ | tona | 2,20% | 24 mar |
Cynk | 2899,00 $ | tona | 0,21% | 24 mar |
Aluminium | 2264,00 $ | tona | 0,00% | 24 mar |
Pallad | 2680,00 $ | uncja | 0,00% | 21:57 |
Platyna | 1191,10 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |
Srebro | 25,11 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |
Złoto | 1731,30 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |