Rosnąca liczba firm objętych obowiązkiem raportowania ESG, a także zmieniające się oczekiwania inwestorów i konsumentów, którzy coraz większą wagę przywiązują do kwestii środowiskowych: to wszystko od kilku lat napędza popyt na zieloną energię w polskim biznesie. Tomasz Morawski, wiceprezes zarządu Reo.pl., w rozmowie z PAP analizuje główne trendy, szanse i wyzwania, stojące przed tym rynkiem w najbliższych latach.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
Energetyka idzie na północ. Jak się w tym odnaleźć?
Polska spółka R.Power wybudowała drugi park fotowoltaiczny w Portugalii
Konsultacje publiczne Strategii Inwestycyjnej – inwestycje w zeroemisyjne technologie wodorowe
NFOŚiGW: budżet programu Mój Prąd 6.0 przekroczony, ale wnioski można składać
Międzynarodowa współpraca energetyczna: Electrum i partnerzy finalizują projekt DIEGO
WAGO ELWAG wdraża energetyczne innowacje w swoim zakładzie produkcyjnym: Fotowoltaika w akcji
Ropa brent | $ | baryłka | ||
Cyna | $ | tona | ||
Cynk | $ | tona | ||
Aluminium | $ | tona | ||
Pallad | $ | uncja | ||
Platyna | $ | uncja | ||
Srebro | $ | uncja | ||
Złoto | $ | uncja |