Kawasaki Heavy Industries, Yanmar Power Technology i Japan Engine Corporation utworzyło HyEng Corporation w ramach rozwoju napędu zerowego netto.
Trzech japońskich producentów silników okrętowych połączyło siły, aby utworzyć nową spółkę joint venture, której celem jest rozwój silników napędzanych wodorem dla przemysłu morskiego.
Firmy wyznaczyły Seiji Shindo na nowego prezesa HyEng. Kawasaki, Yanmar i Japan Engine posiadają po 33,33% udziałów w firmie. Główne działania biznesowe obejmą rozwój silnika wodorowego (podstawowa technologia), opracowanie międzynarodowych norm i zasad dotyczących systemów zasilania paliwem wodorowym, integrację systemów zasilania paliwem wodorowym, konserwację i eksploatację obiektów demonstracyjnych silników na paliwo wodorowe.
Ze względu na rosnącą potrzebę redukcji emisji gazów cieplarnianych oczekuje się, że w nadchodzących latach silniki okrętowe przejdą na różne paliwa alternatywne. Wśród wielu alternatyw, wodór cieszy się globalnym zainteresowaniem ze względu na jego zastosowanie w wielu sektorach przemysłu energetycznego i mobilnego jako paliwo o zerowej emisji.Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
Nie ma czasu do stracenia. Europejska energetyka wiatrowa musi przyśpieszyć
Polska we mgle: Jak odnaleźć drogę do zielonej przyszłości?
MAEA potwierdziła awarię w Południowoukraińskiej Elektrowni Jądrowej
KLM przetestuje loty na wodór
Ruszyła pierwsza stacja tankowania wodoru pod marką NESO w Gdańsku
Dlaczego fotowoltaikę warto instalować teraz? Policzmy to!
Ropa brent | 83,76 $ | baryłka | 1,33% | 11:11 |
Cyna | 23110,00 $ | tona | 0,64% | 29 lis |
Cynk | 2507,00 $ | tona | -0,87% | 29 lis |
Aluminium | 2177,00 $ | tona | 0,60% | 29 lis |
Pallad | 1021,53 $ | uncja | -1,54% | 11:10 |
Platyna | 936,30 $ | uncja | -0,31% | 11:11 |
Srebro | 25,06 $ | uncja | 0,08% | 11:11 |
Złoto | 2038,40 $ | uncja | -0,33% | 11:11 |