Kolejne baterie Green Cell prosto z Polski trafią na rynki europejskie. Do produktów z kategorii e-bike wytwarzanych w podkrakowskiej Skawinie dołączą cztery modele baterii typu silverfish.
Tuż przed rozpoczęciem sezonu rowerowego z taśm produkcyjnych polskiej fabryki Green Cell zjechały pierwsze egzemplarze baterii typu silverfish (przeznaczonej do montażu w bagażniku lub tylnej części ramy). To kolejny rodzaj akumulatorów do rowerów elektrycznych wytwarzanych w należącym do producenta zakładzie w Skawinie.
Poszerzenie rowerowego asortymentu Green Cell o baterie typu silverfish to odpowiedź na potrzeby rosnącego rynku e-bike.
– Mówimy o uniwersalnej baterii, wykorzystywanej nie tylko w rowerach rekreacyjnych, ale coraz popularniejszych rowerach cargo. Silverfisha widujemy często np. u kurierów rowerowych, bo jego budowa umożliwia szybką wymianę baterii i powrót na trasę – opisuje Jeremiasz Zawada, kierownik produkcji w Green Cell.
Chcąc zagwarantować przyszłym użytkownikom najwyższą jakość baterii, producent zdecydował, by oferowane dotąd oraz zupełnie nowe modele silverfisha powstawały w 100% w Polsce. Oznacza to pełną kontrolę nad procesem produkcyjnym - począwszy od projektu baterii powstającego w dziale badań i rozwoju, poprzez dobór i transport komponentów, składanie pakietów, aż po testy końcowe, pakowanie i wysyłkę bezpośrednio z fabryki.
– Proces sortowania ogniw wykorzystywanych w naszych bateriach, staranne zgrzewanie pakietów i uwzględnienie inteligentnego systemu BMS zapewniają im bezawaryjność i jak najlepszy zasięg dostosowany do stylu jazdy cyklisty. To faktycznie robi różnicę, budując naszą renomę wśród użytkowników – przekonuje Jeremiasz Zawada.
Baterie z linii PowerMove Silverfish oferowane będą w czterech odsłonach – dwa modele o pojemności 10,4 Ah (24 i 36 V) oraz dwa modele o pojemności 11,6 Ah (24 i 36 V). W zestawie z szyną do montażu, ładowarką i kluczykami zabezpieczającymi pakowane będą w eko pudełka ze zminimalizowaną powierzchnią nadruku.
Przepustowość otwartej w 2022 roku fabryki Green Cell pozwoli wprowadzić na rynek nawet do 75 tys. baterii w skali roku. Do tej pory skawiński zakład produkował m.in. baterie do rowerów elektrycznych typu hailong (bidonowe) czy wózków inwalidzkich.
– Aby myśleć poważnie o jakościowych produktach, trzeba je zrozumieć, a jedyną drogą do tego jest produkcja in-house – uważa Paweł Ochyński, założyciel Green Cell. – Wykorzystując trend mikromobilności, udoskonalamy nasze baterie, przygotowując się tym samym do produkcji większych systemów bateryjnych w przyszłości – zapowiada.
W najbliższych miesiącach Green Cell planuje przeniesienie do skawińskiej fabryki produkcji swoich najbardziej pojemnych powerbanków PowerPlay Ultra oraz kabli do ładowania samochodów elektrycznych.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa do europejskiej sieci transportu drogowego
Coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój w żegludze ro-ro i dekarbonizację transportu
Krakowskie autobusy elektryczne od dziesięciu lat na ulicach miasta
Orlen inwestuje w ultraszybkie stacje ładowania
Nowe punkty ładowania aut elektrycznych na mapie Polski
Ekojazda z perspektywy zawodowego kierowcy – korzyści nie tylko dla środowiska
Ropa brent | 83,76 $ | baryłka | 1,33% | 11:11 |
Cyna | 23110,00 $ | tona | 0,64% | 29 lis |
Cynk | 2507,00 $ | tona | -0,87% | 29 lis |
Aluminium | 2177,00 $ | tona | 0,60% | 29 lis |
Pallad | 1021,53 $ | uncja | -1,54% | 11:10 |
Platyna | 936,30 $ | uncja | -0,31% | 11:11 |
Srebro | 25,06 $ | uncja | 0,08% | 11:11 |
Złoto | 2038,40 $ | uncja | -0,33% | 11:11 |