Mając na celu opracowanie najbardziej wydajnego produktu z serii ENGWE dla użytkowników ze Stanów Zjednoczonych i Europy, firma ENGWE połączyła takie elementy, jak silnik o mocy 1000 W, system podwójnej baterii i system potrójnego zawieszenia, aby stworzyć potężny model X26, który zostanie objęty crowdfundingiem. Kampanię uruchomiono w serwisie Indiegogo.
Opony klasy motocyklowej o grubości 26*4 cali pozwolą z łatwością pokonywać wyboje i cieszyć się jazdą po śniegu lub piasku. Model X26 o mocy wyższej niż większość dostępnych na rynku rowerów elektrycznych spełni oczekiwania rowerzystów dotyczące mocy, prędkości, czasu podróży i stabilności.
Silnik o mocy 1000W pozwala z łatwością pokonywać wzniesienia
Model X26 oferuje moc znamionową 750W, a w ekstremalnym terenie nawet 1000W. Dzięki mocy wyższej niż w większości dostępnych rowerów elektrycznych X26 pozwala rowerzystom pokonywać strome wzniesienia o kącie nachylenia 30%. Silnik zainstalowany w rowerze umożliwia osiągnięcie maksymalnej prędkości 31MPH, co również wyróżnia ten model na tle innych rowerów elektrycznych osiągających 20-30MPH.
System podwójnej baterii umożliwia pokonanie dystansu nawet 62 mil
System podwójnej baterii zapewnia aż 1373 Wh energii i pozwala wydłużyć czas jazdy, dzięki czemu rowerzyści mogą przejechać nawet 62 mile i spędzić więcej czasu na szlakach. To cały dzień jazdy bez konieczności zatrzymywania się w celu naładowania baterii.
System potrójnego zawieszenia
W modelu X26 zastosowano system potrójnego zawieszenia, na który składają się: przedni amortyzator hydrauliczny o długości skoku 150 mm, środkowy amortyzator mechaniczny oraz tylny amortyzator pneumatyczny, dzięki czemu model ten wyróżnia się pośród innych rowerów elektrycznych aż 3-krotnie lepszymi parametrami tłumienia wstrząsów.
Opony o grubości 26*4 cali
Specjalistyczne grube opony ENGWE (26*4) są odporne na poślizg i zapewniają maksymalną kontrolę nad rowerem podczas zjazdów, jazdy pod górkę i pokonywania ostrych zakrętów, umożliwiając szybsze zatrzymanie się nawet w najbardziej wymagającym terenie.
Charakterystyka:
Prędkość maksymalna: 50KPH / 31MPH
Moc: 1000W (maksymalna), 750 (znamionowa)
Maksymalny kąt nachylenia wzniesienia: 30%
Grubość opony: 26*4 cali
Dystans na jednym ładowaniu (tryb standardowy): 100 km/62 mile
Pojemność baterii: 48V 19AH (bateria główna), 48V 9,6AH (bateria dodatkowa)
Hamulec: hydrauliczne hamulce tarczowe
Przyspieszenie: 46s (0-50 KMH)
Obciążenie: 330lbs / 150KG
Masa: 90lbs / 41KG
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
UE przekaże Polsce 467 mln zł na stacje ładowania pojazdów elektrycznych i wodorowych
PSPA to teraz PSNM - Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności
Wodorowy autobus Solaris zwycięzcą konkursu Polski Bus Roku 2023
Polska musi zwiększać liczbę i moc ładowarek do aut elektrycznych
SolarEdge przejmuje Wevo Energy
Samorząd województwa kujawsko-pomorskiego zamówił w Pesie dwa pociągi elektryczne
Ropa brent | 83,76 $ | baryłka | 1,33% | 11:11 |
Cyna | 23110,00 $ | tona | 0,64% | 29 lis |
Cynk | 2507,00 $ | tona | -0,87% | 29 lis |
Aluminium | 2177,00 $ | tona | 0,60% | 29 lis |
Pallad | 1021,53 $ | uncja | -1,54% | 11:10 |
Platyna | 936,30 $ | uncja | -0,31% | 11:11 |
Srebro | 25,06 $ | uncja | 0,08% | 11:11 |
Złoto | 2038,40 $ | uncja | -0,33% | 11:11 |