Firma Hisense, międzynarodowy producent sprzętu RTV i AGD, otrzymała od TÜV Rheinland - jednej z największych na świecie firm świadczących usługi techniczne - certyfikat weryfikacji śladu węglowego dla jej telewizora laserowego Laser TV PL1. Certyfikat przyznano zgodnie z normą ISO 14067:2018.
Hisense opracowała granicę obliczeniową śladu węglowego produktu, która uwzględnia pozyskanie i wstępną obróbkę surowców, wytworzenie produktu, jego dystrybucję, użytkowanie oraz recykling. Firma opierała się przy tym na najnowszych międzynarodowych normach w zakresie śladu węglowego, korzystając z pomocy TÜV Rheinland przy jego obliczaniu i certyfikacji dla produktu P1 w całym cyklu jego życia.
Analiza emisji CO2 na różnych etapach cyklu życia produktu pozwala Hisense na bardziej intuicyjne wykrywanie „punktów” generujących zwiększoną emisję w całym cyklu, a także badanie wpływu środowiskowego każdego etapu z perspektywy produktu, co z kolei umożliwia efektywniejsze opracowywanie planów optymalizacji z uwzględnieniem oceny zarządzania energią, analizy cyklu życia, surowców oraz zarządzania łańcuchem dostaw.
Telewizor laserowy Laser TV PL1, znany również jako Smart Laser Cinema, spełnia rosnące zapotrzebowanie na adaptowalność telewizorów do rozmaitych rozwiązań kina domowego. Zastosowano w nim pionierską technologię lasera X-Fusion, który z precyzyjnego źródła dostarcza ostrzejszy obraz, zapewniając przy tym możliwość regulacji wielkości obrazu w zakresie od 80 do 120 cali, jak również wyboru preferowanego ekranu, dzięki czemu można cieszyć się immersyjnymi walorami kina domowego, dbając o komfort oczu.
Uzyskany przez Hisense Laser TV PL1 wynik śladu węglowego świadczy o doskonałej jakości produktu. W obliczeniach wzięliśmy pod uwagę wszystkie surowce, przyjmując szczegółowe wartości dla przedsiębiorstwa i modelując je dla poszczególnych materiałów. Obliczenia na podstawie dyrektywy w sprawie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego pokazały, że produkty z serii PL1 posiadają wskaźnik powtórnego wykorzystania materiałów na poziomie 91,2%.
Wprowadzając innowacyjne produkty i zrównoważone technologie, Hisense chce tworzyć bardziej ekologiczny świat i jednocześnie najwyższej jakości ofertę dla klientów. Na koniec 2023 r., z okazji zbliżającego się Czarnego Piątku i Świąt, Hisense zamierza przeprowadzić kampanię, w ramach której klienci otrzymają zniżki na wszystkie kategorie wysokiej klasy produktów Hisense dostępne zarówno w sprzedaży internetowej, jak i stacjonarnej.
Hisense to wiodąca globalna marka sprzętu AGD i RTV. Oferta Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne systemy informatyczne. Hisense posiada oddziały w przeszło 160 państwach i odnotowuje w ostatnim czasie dynamiczny rozwój.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
CSRD wkracza do Polski - co to oznacza dla polskich przedsiębiorstw?
Zakład PepsiCo w Żninie uruchamia nowoczesną linię produkcyjną Pepsi
Xiaomi publikuje inauguracyjną Białą Księgę dotyczącą działań na rzecz klimatu
Pomorze, Małopolska i Mazowsze liderami drugiej edycji raportu „Eko-indeks Millennium – potencjał eko-innowacyjności regionów”
Sustainability w hotelarstwie to absolutna konieczność – Leonardo Hotels prekursorem odpowiedzialnych działań
Kongres ESG w Warszawie: ponad 30 rekomentacji ESG dla nowego rządu
Ropa brent | 83,76 $ | baryłka | 1,33% | 11:11 |
Cyna | 23110,00 $ | tona | 0,64% | 29 lis |
Cynk | 2507,00 $ | tona | -0,87% | 29 lis |
Aluminium | 2177,00 $ | tona | 0,60% | 29 lis |
Pallad | 1021,53 $ | uncja | -1,54% | 11:10 |
Platyna | 936,30 $ | uncja | -0,31% | 11:11 |
Srebro | 25,06 $ | uncja | 0,08% | 11:11 |
Złoto | 2038,40 $ | uncja | -0,33% | 11:11 |