Niedawno GWM przeprowadziła w swojej siedzibie 8 Festiwal Technologiczny. Podczas ceremonii otwarcia Jack Wei, prezes GWM, zaznaczył, że napędzane czystą energią, inteligentne samochody nowej generacji będą wyznaczały nowy trend w przyszłym rozwoju przemysłu motoryzacyjnego. GWM planuje zainwestować w kolejnych pięciu latach 100 mld RMB w badania i rozwój NEVS i inteligentnych samochodów, a tym samym zaoferowanie użytkownikom z całego świata bardziej przyjaznych środowisku, inteligentnych i bezpiecznych produktów.
Oficjalne sprawozdania pokazują, że jeśli idzie o nowe źródła energii, odkryty przez GWM akumulator „Dayu” eliminuje ryzyko wystąpienia pożaru i wybuchu dzięki zastosowaniu ogniw opartych na zróżnicowanych systemach chemicznych ograniczających niestabilność cieplną, a tym samym obala obawy użytkowników związane z bezpieczeństwem samochodów elektrycznych. Jeśli idzie o hybrydową jednostkę napędową, pierwsza na świecie, wyprodukowana przez L.E.M.O.N. hybryda DHT, zaprezentowana przez GWM, pozwala na inteligentne przełączenie z benzyny na elektryczność, jednocześnie gwarantując ponad 50-procentową oszczędność paliwa podczas jazdy po mieście. Im wyższa prędkość samochodu na autostradzie, tym wyższy wskaźnik oszczędności paliwa. Jeśli chodzi o energię wodorową, GWM opracowało katodowy oczyszczacz powietrza z 4 filtrami z węglem aktywowanym i włóknem syntetycznym chroniącymi cewy paliwowe, który jest w stanie pochłonąć i przefiltrować substancje szkodliwe oraz skutecznie wydłużyć okres przydatności jednostki napędowej. Niezależnie stworzony układ kontroli wodoru aktywnie monitoruje bezpieczeństwo układu oraz gwarantuje ogólne bezpieczeństwo samochodu i użytkowników, a jednocześnie optymalizuje pracę zaworów i przewodów układu składowania wodoru.
GWM promuje uaktualnienie oprogramowania „COFIS Intelligence" z wersji 1.0 do 2.0. Oprogramowanie to steruje nowatorską architekturą elektroniczną i elektryczną GEEP oraz inteligentnym, opartym na prowadnicy zawieszeniem obsługującym automatyczną przekładnię L4, a także promuje i uaktualnia system pracy inteligentnej kabiny, inteligentnej jazdy i obsługi, co sprawia, że samochody GWM stają się inteligentnymi jednostkami podróżnymi oferującymi usługi obejmujące ponad 40 scenariuszy. Oprogramowanie sterujące inteligentną kabiną GWM iNest 2.0 umożliwia przełożenie kierownicy na lewą stronę, pośrodku lub na prawą stronę względem deski rozdzielczej, siedzenia można natomiast obracać o 360 stopni, co zapewnia bezpośredni kontakt ze wszystkimi pasażerami pojazdu. System kolagenowej pielęgnacji skóry po raz pierwszy zainstalowany w samochodzie pomaga dbać o cerę. Zainstalowany w samochodzie generator tlenu spełnia zarówno domowe, jak i medyczne potrzeby w zakresie poboru tlenu. Przyłącze GWM IOT pozwala na nawiązanie połączenia dom-samochód, głosowe sterowanie urządzeniami znajdującymi się w domu, itp., oferując użytkownikom lepsze wrażenia z korzystania z samochodu.
GWM od zawsze było wierne podejściu do badań i rozwoju, które można opisać hasłem „wysokie inwestycje = dogłębne badania i rozwój”. Do dziś, spółka zgłosiła ponad 10 000 patentów technicznych. Ponadto, ochoczo korzysta z talentów w dziedzinie badań i rozwoju i ustanowiła zespół obejmujący niemal 15 000 specjalistów ds. badań i rozwoju, w którego skład wchodzą eksperci z różnych dziedzin i wielu krajów.
Inwestycja GWM w badania i rozwój w kwocie 100 mld RMB pozwoli spółce na zatrudnienie większej liczby specjalistów z całego świata, umocnić przewagę konkurencyjną w dziedzinie nowych źródeł energii oraz zrealizować strategię GWM do roku 2025 umożliwiającą rozwój „przyjazny dla środowiska, inteligentny, nowoczesny i wspólny”.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
Dwa największe na świecie promy wodorowe powstaną w Norwegii
Orlen wykorzystuje energię odnawialną przy wydobyciu gazu ze złoża Sleipner
Plany redukcji emisji przerosły szkocki rząd
Koszt budowy pierwszej elektrowni jądrowej rzędu 150 mld zł
Orlen otrzyma 62 mln wsparcia z UE na projekty wodorowe
Hennig-Kloska: ustawa wiatrakowa niedługo przejdzie na kolejny etap prac w KPRM
Ropa brent | 83,76 $ | baryłka | 1,33% | 11:11 |
Cyna | 23110,00 $ | tona | 0,64% | 29 lis |
Cynk | 2507,00 $ | tona | -0,87% | 29 lis |
Aluminium | 2177,00 $ | tona | 0,60% | 29 lis |
Pallad | 1021,53 $ | uncja | -1,54% | 11:10 |
Platyna | 936,30 $ | uncja | -0,31% | 11:11 |
Srebro | 25,06 $ | uncja | 0,08% | 11:11 |
Złoto | 2038,40 $ | uncja | -0,33% | 11:11 |