Urbex History, czyli największy kanał eksploracyjny w Polsce, podjął współpracę z firmą EcoFlow. W jej ramach twórcy odwiedzili poradzieckie miasto w pełni autonomicznym energetycznie kamperem. Za pomysł i koordynację współpracy odpowiada agencja Lifetube zajmująca się influencer marketingiem i ekonomią twórców.
Youtuberzy z Urbex History wyruszyli w podróż w pełni autonomicznym energetycznie kamperem. Odwiedzili nim Wisaginię, czyli wyludniające się poradzieckie miasto na Litwie, którego część mieszkańców była do niedawna zatrudniona w elektrowni jądrowej Ignalino. Materiał powstał we współpracy z marką EcoFlow.
— Produktów EcoFlow używamy już od kilku lat. Jadąc na dłuższą wyprawę mamy ze sobą zawsze stację zasilania River Max, dzięki której możemy ładować nasz sprzęt w trakcie podróży bez niepotrzebnych postojów. Kamper, którym przejechaliśmy z Polski pod Ignalińską Elektrownię Jądrową zaskoczył nas swoją autonomicznością i niezależnością energetyczną. Spać w kamperze zasilanym panelami słonecznymi i magazynem energii EcoFlow pod elektrownią atomową to niesamowite przeżycie – mówią twórcy kanału Urbex History.
EcoFlow zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań, które pomagają ludziom i przedsiębiorstwom zarządzać energią w bardziej zrównoważony i wydajny sposób. Firma udostępniła influencerom autonomicznego energetycznie kampera, który posiada m.in. takie rozwiązania jak panele fotowoltaiczne na dachu, system niezależnego zasilania czy stacje zasilające.
— Współpraca z twórcami kanału Urbex History to czysta przyjemność. Produkty EcoFlow nie tylko idealnie wpisują się w tematykę kanału, ale również pozwalają zagwarantować stały dostęp do prądu, niezależnie w jakim miejscu przyjdzie twórcom nagrywać swoje materiały. Dzięki współpracy z firmą Lifetube cały projekt udało się szybko i starannie zrealizować — komentuje Piotr Kuźniarski z firmy InnPro, która jest dystrybutorem EcoFlow.
Urbex History to największy kanał eksploracyjny na polskim YouTubie. Do tej pory zgromadził ponad 1,1 mln subskrypcji, a opublikowane na nim filmy zostały odtworzone ponad 175 mln razy. W swoich materiałach trójka przyjaciół pokazuje miejsca, które mają ciekawą historię.
Pomysłodawcą aktywacji Urbex History dla marki EcoFlow jest Lifetube, lider w branży influencer marketingu i ekonomii twórców. Agencja była odpowiedzialna także za koordynację współpracy z influencerami.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
Do gdańskiej floty autobusowej dołączyły cztery pojazdy zasilane wodorem
Google i DHL Express łączą siły na rzecz zrównoważonego transportu
Na południu Polski Tauron ma blisko 200 stacji ładowania samochodów
Alfa Laval pionierem zrównoważonego transportu morskiego
Elektryczne skutery i mikrosamochody — nowe formy zrównoważonej mobilności dla seniorów w duchu troski o planetę
Pesa prowadzi ostatnie testy lokomotywy dwunapędowej
Ropa brent | 83,76 $ | baryłka | 1,33% | 11:11 |
Cyna | 23110,00 $ | tona | 0,64% | 29 lis |
Cynk | 2507,00 $ | tona | -0,87% | 29 lis |
Aluminium | 2177,00 $ | tona | 0,60% | 29 lis |
Pallad | 1021,53 $ | uncja | -1,54% | 11:10 |
Platyna | 936,30 $ | uncja | -0,31% | 11:11 |
Srebro | 25,06 $ | uncja | 0,08% | 11:11 |
Złoto | 2038,40 $ | uncja | -0,33% | 11:11 |