Urbex History, czyli największy kanał eksploracyjny w Polsce, podjął współpracę z firmą EcoFlow. W jej ramach twórcy odwiedzili poradzieckie miasto w pełni autonomicznym energetycznie kamperem. Za pomysł i koordynację współpracy odpowiada agencja Lifetube zajmująca się influencer marketingiem i ekonomią twórców.
Youtuberzy z Urbex History wyruszyli w podróż w pełni autonomicznym energetycznie kamperem. Odwiedzili nim Wisaginię, czyli wyludniające się poradzieckie miasto na Litwie, którego część mieszkańców była do niedawna zatrudniona w elektrowni jądrowej Ignalino. Materiał powstał we współpracy z marką EcoFlow.
— Produktów EcoFlow używamy już od kilku lat. Jadąc na dłuższą wyprawę mamy ze sobą zawsze stację zasilania River Max, dzięki której możemy ładować nasz sprzęt w trakcie podróży bez niepotrzebnych postojów. Kamper, którym przejechaliśmy z Polski pod Ignalińską Elektrownię Jądrową zaskoczył nas swoją autonomicznością i niezależnością energetyczną. Spać w kamperze zasilanym panelami słonecznymi i magazynem energii EcoFlow pod elektrownią atomową to niesamowite przeżycie – mówią twórcy kanału Urbex History.
EcoFlow zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań, które pomagają ludziom i przedsiębiorstwom zarządzać energią w bardziej zrównoważony i wydajny sposób. Firma udostępniła influencerom autonomicznego energetycznie kampera, który posiada m.in. takie rozwiązania jak panele fotowoltaiczne na dachu, system niezależnego zasilania czy stacje zasilające.
— Współpraca z twórcami kanału Urbex History to czysta przyjemność. Produkty EcoFlow nie tylko idealnie wpisują się w tematykę kanału, ale również pozwalają zagwarantować stały dostęp do prądu, niezależnie w jakim miejscu przyjdzie twórcom nagrywać swoje materiały. Dzięki współpracy z firmą Lifetube cały projekt udało się szybko i starannie zrealizować — komentuje Piotr Kuźniarski z firmy InnPro, która jest dystrybutorem EcoFlow.
Urbex History to największy kanał eksploracyjny na polskim YouTubie. Do tej pory zgromadził ponad 1,1 mln subskrypcji, a opublikowane na nim filmy zostały odtworzone ponad 175 mln razy. W swoich materiałach trójka przyjaciół pokazuje miejsca, które mają ciekawą historię.
Pomysłodawcą aktywacji Urbex History dla marki EcoFlow jest Lifetube, lider w branży influencer marketingu i ekonomii twórców. Agencja była odpowiedzialna także za koordynację współpracy z influencerami.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
Czy użytkownicy aut w Polsce są gotowi na samochody elektryczne? Wyniki badania HERTZ Polska
Solaris Urbino 18 hydrogen zawalczy o tytuł Bus of the Year
Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie zakończyły testy zeroemisyjnego autobusu Yutong U12
Wodorowy SOV wypływa na szerokie wody. Może wypchnąć polskie SOV na mieliznę
Zeroemisyjne autobusy Yutong wyjadą na ulice Ostrowca Świętokrzyskiego
Świdnica podpisała umowę na dostawę elektrycznych autobusów
Ropa brent | 83,76 $ | baryłka | 1,33% | 11:11 |
Cyna | 23110,00 $ | tona | 0,64% | 29 lis |
Cynk | 2507,00 $ | tona | -0,87% | 29 lis |
Aluminium | 2177,00 $ | tona | 0,60% | 29 lis |
Pallad | 1021,53 $ | uncja | -1,54% | 11:10 |
Platyna | 936,30 $ | uncja | -0,31% | 11:11 |
Srebro | 25,06 $ | uncja | 0,08% | 11:11 |
Złoto | 2038,40 $ | uncja | -0,33% | 11:11 |