Blisko połowa nowych samochodów elektrycznych w Polsce w portfelu ARC Europe Polska

zk

28.09.2021 11:09 Źródło: informacja prasowa
Strona główna Transport, Elektromobilność Blisko połowa nowych samochodów elektrycznych w Polsce w portfelu ARC Europe Polska

Partnerzy portalu

Blisko połowa nowych samochodów elektrycznych w Polsce w portfelu ARC Europe Polska  - ZielonaGospodarka.pl
Fot. inf. prasowa

49 proc. nowych samochodów elektrycznych w Polsce jest pod ochroną assistance firmy ARC Europe Polska (dawniej Starter24), wynika z raportu Samar. Co więcej, 7 na 10 najpopularniejszych marek elektryków sprzedawanych w Europie jest obsługiwanych przez Grupę ARC Europe. Powód?

ARC Europe współpracuje z najważniejszymi producentami samochodów elektrycznych w Europie  i konsekwentnie wdraża strategię i standardy obsługi assistance pojazdów elektrycznych – wszystko na bazie doświadczeń całej Grupy (m.in. ADAC, ANWB, AA i innych).


Według ostatniego raportu Samar za I półrocze br., 49 proc. nowych samochodów elektrycznych sprzedawanych w Polsce (BEV, PHEV) jest w portfelu ARC Europe Polska (wcześniej pod marką Starter24). Dla samochodów czysto elektrycznych udział ten sięga 60 proc. Firma obsługuje m.in. takich producentów jak: Grupa Volkswagen, Groupe Renault, PSA Groupe i Ford. Również w rankingach najczęściej sprzedawanych modeli samochodów elektrycznych w Europie, 7 na 10 najpopularniejszych marek jest pod ochroną sieci ARC Europe. Należą do nich m.in. Renault Zoe, VW ID.3 i ID.4 czy Peugeot e-208.

– Cieszy nasz duże zainteresowanie i popularność samochodów elektrycznych ofertowanych przez naszych kluczowych Klientów. Od wielu lat wspieramy ich w zakresie obsługi posprzedażowej w Europie i w Polsce. Od samego początku jesteśmy też zaangażowani w obsługę segmentu pojazdów EV. Musimy nie tylko dotrzymać kroku naszym Klientom, ale oferować nowe rozwiązania dedykowane kierowcy, obsłudze pojazdu oraz zapewnieniu nowej mobilności – komentuje Waldemar Kułagowski, Dyrektor Sprzedaży ARC Europe Polska.

Grupa ARC Europe od kilku lat wdraża strategię EV i własny ogólnoeuropejski ekosystem assistance dla pojazdów elektrycznych. Jego strategicznymi elementami są: wsparcie e-kierowcy, assistance samochodów EV (naprawa zdalna i na drodze, holowanie, zapewnienie mobilności, a w przyszłości zdalna diagnostyka i zapobieganie awariom), własny system szkoleń i certyfikacji pracowników pomocy drogowej oraz assistance stacji ładowania.

– Branża assistance musi dostosować się do zmian na rynku motoryzacyjnym po to, aby zapewnić kierowcom bezpieczne i wygodne korzystanie z aut elektrycznych oraz minimalizować koszty obsługi assistance producentów, firm ubezpieczeniowych czy leasingowych. To wyzwanie, któremu podołają tylko najlepiej przygotowani dostawcy usług. Mamy jasną wizję i cel bycia liderem zmian na rynku assistance w Polsce z wykorzystaniem nowych technologii, innowacji oraz kompetencji naszej Grupy w zakresie elektromobilności – dodaje Waldemar Kułagowski.

Partnerzy portalu

Surowce

 Ropa brent 83,76 $ baryłka  1,33% 11:11
 Cyna 23110,00 $ tona 0,64% 29 lis
 Cynk 2507,00 $ tona -0,87% 29 lis
 Aluminium 2177,00 $ tona 0,60% 29 lis
 Pallad 1021,53 $ uncja  -1,54% 11:10
 Platyna 936,30 $ uncja  -0,31% 11:11
 Srebro 25,06 $ uncja  0,08% 11:11
 Złoto 2038,40 $ uncja  -0,33% 11:11

Dziękujemy za wysłane grafiki.