49 proc. nowych samochodów elektrycznych w Polsce jest pod ochroną assistance firmy ARC Europe Polska (dawniej Starter24), wynika z raportu Samar. Co więcej, 7 na 10 najpopularniejszych marek elektryków sprzedawanych w Europie jest obsługiwanych przez Grupę ARC Europe. Powód?
ARC Europe współpracuje z najważniejszymi producentami samochodów elektrycznych w Europie i konsekwentnie wdraża strategię i standardy obsługi assistance pojazdów elektrycznych – wszystko na bazie doświadczeń całej Grupy (m.in. ADAC, ANWB, AA i innych).
Według ostatniego raportu Samar za I półrocze br., 49 proc. nowych samochodów elektrycznych sprzedawanych w Polsce (BEV, PHEV) jest w portfelu ARC Europe Polska (wcześniej pod marką Starter24). Dla samochodów czysto elektrycznych udział ten sięga 60 proc. Firma obsługuje m.in. takich producentów jak: Grupa Volkswagen, Groupe Renault, PSA Groupe i Ford. Również w rankingach najczęściej sprzedawanych modeli samochodów elektrycznych w Europie, 7 na 10 najpopularniejszych marek jest pod ochroną sieci ARC Europe. Należą do nich m.in. Renault Zoe, VW ID.3 i ID.4 czy Peugeot e-208.
– Cieszy nasz duże zainteresowanie i popularność samochodów elektrycznych ofertowanych przez naszych kluczowych Klientów. Od wielu lat wspieramy ich w zakresie obsługi posprzedażowej w Europie i w Polsce. Od samego początku jesteśmy też zaangażowani w obsługę segmentu pojazdów EV. Musimy nie tylko dotrzymać kroku naszym Klientom, ale oferować nowe rozwiązania dedykowane kierowcy, obsłudze pojazdu oraz zapewnieniu nowej mobilności – komentuje Waldemar Kułagowski, Dyrektor Sprzedaży ARC Europe Polska.
Grupa ARC Europe od kilku lat wdraża strategię EV i własny ogólnoeuropejski ekosystem assistance dla pojazdów elektrycznych. Jego strategicznymi elementami są: wsparcie e-kierowcy, assistance samochodów EV (naprawa zdalna i na drodze, holowanie, zapewnienie mobilności, a w przyszłości zdalna diagnostyka i zapobieganie awariom), własny system szkoleń i certyfikacji pracowników pomocy drogowej oraz assistance stacji ładowania.
– Branża assistance musi dostosować się do zmian na rynku motoryzacyjnym po to, aby zapewnić kierowcom bezpieczne i wygodne korzystanie z aut elektrycznych oraz minimalizować koszty obsługi assistance producentów, firm ubezpieczeniowych czy leasingowych. To wyzwanie, któremu podołają tylko najlepiej przygotowani dostawcy usług. Mamy jasną wizję i cel bycia liderem zmian na rynku assistance w Polsce z wykorzystaniem nowych technologii, innowacji oraz kompetencji naszej Grupy w zakresie elektromobilności – dodaje Waldemar Kułagowski.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
Zeroemisyjne autobusy Yutong wyjadą na ulice Ostrowca Świętokrzyskiego
Świdnica podpisała umowę na dostawę elektrycznych autobusów
W Jarosławiu pojawił się zeroemisyjny autobus
Zielona transformacja przemysłu jachtowego. PG partnerem międzynarodowego projektu
Projekt: miasta powyżej 100 tys. mieszkańców będą mogły kupować wyłącznie zeroemisyjny transport
PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa do europejskiej sieci transportu drogowego
Ropa brent | 83,76 $ | baryłka | 1,33% | 11:11 |
Cyna | 23110,00 $ | tona | 0,64% | 29 lis |
Cynk | 2507,00 $ | tona | -0,87% | 29 lis |
Aluminium | 2177,00 $ | tona | 0,60% | 29 lis |
Pallad | 1021,53 $ | uncja | -1,54% | 11:10 |
Platyna | 936,30 $ | uncja | -0,31% | 11:11 |
Srebro | 25,06 $ | uncja | 0,08% | 11:11 |
Złoto | 2038,40 $ | uncja | -0,33% | 11:11 |