Aby uczcić wprowadzenie na rynek swojej pierwszej linii pojazdów elektrycznych, Mercedes-Benz USA przygotował elektromobilne centrum US Open 2021, aby edukować fanów tenisa na temat swoich wysiłków w zakresie elektryfikacji. Energia wyprodukowana przez fanów zasili ekskluzywny koncert Alicii Keys.
Luksusowa marka motoryzacyjna postanowiła zaangażować uczestników turnieju w tworzenie i magazynowanie zeroemisyjnej energii, która zostanie wykorzystana do zasilenia nadchodzącego ekskluzywnego wydarzenia z udziałem popularnej piosenkarki Alicii Keys. Działania producenta w USA mogą być inspiracją dla innych w zakresie wspierania edukacji na temat przyszłości transportu.
Jako oficjalny sponsor US Open, Mercedes-Benz będzie gościł fanów w swoim Brand Center w USTA Billie Jean King National Tennis Center od 30 sierpnia do 12 września. Mercedes-Benz zaprosi kibiców do przejścia po ścieżce ułożonej z kinetycznych płytek podłogowych, stworzonych we współpracy z firmą Pavegen, które z każdym krokiem będą generować czystą energię. Gdy goście będą przechodzić po płytkach podłogowych, ciężar ich kroków będzie ściskał generator elektromagnetyczny, który z kolei przekształci każdy krok w niewielką ilość energii. Pod wpływem nadepnięcia wytwarzana jest energia (zastosowano instalację 12V). Moc może wydawać się niewielka, ale gdy wykorzystać efekt skali, to okazuje się, że dzięki kilku płytom na ruchliwym deptaku uda się wygenerować ilość energii niezbędną do oświetlenia wybranego miejsca.
Mercedes-Benz chce wspierać programy nauczania
Mercedes-Benz przekaże 1 dolara za każdy krok konsumenta, który przejdzie ścieżką, na rzecz Narodowego Projektu Rozwoju Edukacji Energetycznej (NEED), aby pomóc w dostarczaniu szkołom zasobów zrównoważonego rozwoju poprzez programy nauczania i programy dostosowane do potrzeb uczniów. Dzięki wsparciu Mercedes-Benz, NEED rozszerzy swój pilotażowy program nauczania o pojazdy elektryczne i przeprowadzi dodatkowe szkolenia dla uczniów i nauczycieli w całym kraju na temat elektryfikacji i przyszłości transportu. Dodatkowo każdego dnia turnieju Mercedes-Benz losowo wybierze jednego uczestnika, który otrzyma dwa bilety na ekskluzywne wydarzenie, które odbędzie się jeszcze w tym roku.
Rodzina pojazdów Mercedes-EQ będzie łączyć w sobie zrównoważony rozwój, zaawansowaną technologię i styl, zapewniając w pełni elektryczne wrażenia z jazdy. Pierwszy pojazd z tej linii, całkowicie nowy EQS Sedan z 2022 roku, pojawi się na rynku jeszcze w tym roku. Mercedes-Benz oficjalnie zaprezentuje nowojorskim konsumentom EQS, pierwszego w pełni elektrycznego luksusowego sedana od Mercedes-EQ. Pierwsze modele wprowadzane na rynek amerykański to EQS 450+ i EQS 580 4MATIC, które pojawią się także jesienią 2021 roku.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
Orlen inwestuje w ultraszybkie stacje ładowania
Nowe punkty ładowania aut elektrycznych na mapie Polski
Ekojazda z perspektywy zawodowego kierowcy – korzyści nie tylko dla środowiska
UE przekaże Polsce 467 mln zł na stacje ładowania pojazdów elektrycznych i wodorowych
PSPA to teraz PSNM - Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności
Wodorowy autobus Solaris zwycięzcą konkursu Polski Bus Roku 2023
Ropa brent | 83,76 $ | baryłka | 1,33% | 11:11 |
Cyna | 23110,00 $ | tona | 0,64% | 29 lis |
Cynk | 2507,00 $ | tona | -0,87% | 29 lis |
Aluminium | 2177,00 $ | tona | 0,60% | 29 lis |
Pallad | 1021,53 $ | uncja | -1,54% | 11:10 |
Platyna | 936,30 $ | uncja | -0,31% | 11:11 |
Srebro | 25,06 $ | uncja | 0,08% | 11:11 |
Złoto | 2038,40 $ | uncja | -0,33% | 11:11 |