Szacuje się, że co roku do mórz i oceanów trafia od prawie pięciu
do ponad 12 ton plastiku, który przyczynia się do śmierci morskich
stworzeń. Szczególnie narażonymi zwierzętami są żółwie morskie. Sześć z
siedmiu gatunków jest obecnie bliskich wyginięciu. Dlatego marka
SodaStream w kwietniu tego roku chce ich uratować aż milion. I jest
bliska osiągnięcia tego celu.
Od początku kwietnia
SodaStream prowadzi kampanię z okazji tegorocznego Dnia Ziemi. Swoją
całomiesięczną przygodę w walce o życie małych morskich żółwi rozpoczęto
od zaprezentowania reklamy, w której główną rolę zagrał
najpopularniejszy ratownik lat 90-tych – David Hasselhoff. Klip miał
zwrócić uwagę świata na bardzo poważny problem – plaże i oceany
zanieczyszczone plastikowymi odpadami. Oczywiście jest to problem
powszechnie znany, jednak wciąż nierozwiązany.
Marka
SodaStream – producent saturatorów do gazowania wody – z okazji
tegorocznego Dnia Ziemi postanowiła pójść o krok dalej i nawiązała
współpracę z fundacją SeeTurles.org, która działa na rzecz ochrony żółwi
na całym świecie.
Za każdy ekspres do gazowania wody, który
SodaStream sprzeda w kwietniu, firma przekaże fundacji darowiznę, która
pomoże ocalić jednego żółwia. Ambitny plan zakładał kwotę pozwalającą
uratować milion zwierząt. Dzięki globalnej kampanii wspieranej przez
Davida Hasselhoffa i zaangażowaniu klientów na całym świecie marka jest
bliska osiągnięcia swojego celu.
Ratownik, na jakiego zasługują żółwie
Wybór
ambasadora kampanii był nieprzypadkowy. David Hasselhoff ma
doświadczenie w ratowaniu potrzebujących na małym ekranie. W prawdziwym
życiu los ukochanych plaż i oceanów, a także zamieszkujących ich
stworzeń również nie jest mu obojętny.
– Jestem zaszczycony
możliwością współpracy z SodaStream. To projekt, który zwraca uwagę na
zanieczyszczenie środowiska wodnego i plaż oraz wynikających z tego
zagrożeń dla morskiej fauny. To jest sprawa, w którą głęboko wierzę. Mam
nadzieję, że zwrócimy światową uwagę na tę ważną kwestię. Cieszę się,
że mogę być częścią tej wspaniałej inicjatywy. Każdy z nas musi zrobić
to, co do niego należy, aby przyczynić się do zrównoważonego rozwoju
świata. Milczenie nie jest rozwiązaniem – skomentował David Hasselhoff.
Każdy może poczuć się jak bohater
15 kwietnia SodaStream uruchomiła także jedyne w swoim rodzaju doświadczenie AR, dzięki któremu każdy może poczuć przyjemność ratowania morskiego żółwiątka. Marka ma nadzieję, że satysfakcja płynąca z pomagania w wirtualnym świecie zmotywuje do pomocy w tym realnym.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
Zakończył się V Międzynarodowy Szczyt Klimatyczny TOGETAIR 2024
Mikrolasy Miyawaki - japoński koncept ratunkiem dla polskich miast
Eksperci z PAN: to człowiek poprzez emisję gazów cieplarnianych spowodował globalne ocieplenie
W Warszawie posadzono pierwszy mikrolas
Minister klimatu: narada o lasach zdecyduje o formie przedłużenia leśnego moratorium
Rusza nowy program grantowy dla projektów proekologicznych
Ropa brent | 83,76 $ | baryłka | 1,33% | 11:11 |
Cyna | 23110,00 $ | tona | 0,64% | 29 lis |
Cynk | 2507,00 $ | tona | -0,87% | 29 lis |
Aluminium | 2177,00 $ | tona | 0,60% | 29 lis |
Pallad | 1021,53 $ | uncja | -1,54% | 11:10 |
Platyna | 936,30 $ | uncja | -0,31% | 11:11 |
Srebro | 25,06 $ | uncja | 0,08% | 11:11 |
Złoto | 2038,40 $ | uncja | -0,33% | 11:11 |