Osiągnięcie poziomu 250 tys. sprzedanych ładowarek naściennych sytuuje KEBA wśród największych producentów ładowarek do pojazdów z napędem hybrydowym i elektrycznym. „KEBA jest liderem dynamicznie rozwijającej się branży produkcji inteligentnych i zrównoważonych ładowarek” – powiedział Christoph Knogler, dyrektor generalny KEBA Energy Automation. Dział Energy Automation austriackiej firmy zajmującej się automatyzacją – KEBA AG – specjalizuje się w ładowarkach do samochodów i układach sterowania ogrzewaniem.
Ponad dekada sukcesów
KEBA to nie tylko renomowany producent ładowarek. Firma z powodzeniem działa w branży od przeszło 10 lat i odegrała w tym czasie pionierską rolę w dziedzinie infrastruktury do ładowania pojazdów z napędem hybrydowym i elektrycznym.
Ponad 250 tys. ładowarek naściennych – od Austrii po cały świat
Liczba ładowarek, które dotychczas wyprodukowaliśmy, stanowi dowód na to, jak w tym czasie rozwinął się dział mobilności elektrycznej KEBA: na początku 2021 r. przekroczyliśmy imponującą granicę 250 tys. sprzedanych ładowarek naściennych, co czyni KEBA jednym z największych producentów tego typu sprzętu w Europie. Ładowarki produkowane są w austriackim Linzu.
KEBA Electric Mobility
KEBA jest jednym z wiodących producentów inteligentnych stacji ładowania. Austriacka firma specjalizująca się w automatyzacji zaczęła zajmować się mobilnością elektryczną 10 lat temu, stając się pionierem branży ładowarek naściennych. Stosując KeContact P30, kierowcy mogą naładować swoje elektryczne pojazdy w sposób bezpieczny i niezawodny. Dzięki szerokiej gamie interfejsów ładowarka zapewnia również łączność z siecią, co czyni z niej wysoce inteligentne centrum komunikacyjno-sterownicze.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
"Puls Biznesu": co dziesiąte auto sprzedane w Ukrainie to elektryk
Ambitne cele redukcyjne dla ciężarówek i autobusów. Raport EFL o bezemisyjności transportu
Czy odkorkować nas może rynek transportu publicznego? Potrzebne jest nowoczesne myślenie i woda
2 kwietnia w Gdańsku zacznie kursować pierwszy autobus wodorowy
Ane Maersk na Morzu Śródziemnym. Największy statek zasilany metanolem prowadzi działalność
Hitachi Energy i BluVein przyspieszają elektryfikację flot ciężkich pojazdów górniczych
Ropa brent | 83,76 $ | baryłka | 1,33% | 11:11 |
Cyna | 23110,00 $ | tona | 0,64% | 29 lis |
Cynk | 2507,00 $ | tona | -0,87% | 29 lis |
Aluminium | 2177,00 $ | tona | 0,60% | 29 lis |
Pallad | 1021,53 $ | uncja | -1,54% | 11:10 |
Platyna | 936,30 $ | uncja | -0,31% | 11:11 |
Srebro | 25,06 $ | uncja | 0,08% | 11:11 |
Złoto | 2038,40 $ | uncja | -0,33% | 11:11 |