Globalny Przegląd 2021: GWM przyspiesza globalizację

zk

28.12.2021 14:31 Źródło: PAP
Strona główna Transport, Elektromobilność Globalny Przegląd 2021: GWM przyspiesza globalizację

Partnerzy portalu

Globalny Przegląd 2021: GWM przyspiesza globalizację - ZielonaGospodarka.pl
Fot. Pixabay

GWM przyspiesza tempo globalizacji pomimo trudnej sytuacji spowodowanej pandemią COVID-19 i niedoboru czipów. Spółka wzięła udział w kilku międzynarodowych targach motoryzacyjnych i wprowadziła na rynek kilka flagowych modeli, pokazując światu, że nadeszła pora na zrealizowanie największej w historii strategii globalizacji.

W tym roku sieć sprzedaży GWM objęła 60 państw. Aby przyspieszyć wdrażanie strategii w Europie GWM otworzyło przedstawicielstwa w Monachium i uruchomiła oddział europejski. Jednocześnie, aby nie ustawać w rozwijaniu rynku światowego, spółka zwiększyła również sprzedaż w Azji Południowo-Wschodniej, Ameryce Południowej, Europie, Afryce Północnej i innych regionach. Inicjatywy te udowodniły globalną konkurencyjność GWM na arenie międzynarodowej.

Ponadto GWM nabyła i uruchomiła nowe zakłady w Tajlandii i Brazylii o zdolnościach produkcyjnych zaspokajających zapotrzebowanie rynków światowych. Po siedmiu miesiącach przygotowań i udoskonaleń w czerwcu GWM uruchomiło w Tajlandii zakład Rayong oferujący bardziej zaawansowaną technologię produkcji i będący siłą napędową rozwoju lokalnej branży motoryzacyjnej. Dwa miesiące później spółka zawarła umowę nabycia zakładów Daimler AG w Brazylii. Zawarcie tej umowy pozwoli GWM na uruchomienie sprzedaży w Brazylii i całej Ameryce Południowej.

Jeśli chodzi o działalność badawczo-rozwojową w dziedzinie technologii, w lutym tego roku GWM uruchomiło Ośrodek Technologii Zhangjiagang (Chiny), który jest drugim ośrodkiem badań i rozwoju uruchomionym przez GWM w ramach realizacji strategii globalizacji. Jak dotąd GWM posiada dziesiątki tysięcy ośrodków badawczo-rozwojowych na całym świecie, dzięki którym dokonuje przełomowych odkryć, zwłaszcza w zakresie platformy L.E.M.O.N., platformy Coffee Intelligence i platformy TANK.

Bazując na zajmowanej przez spółkę pozycji ogólnoświatowego przedsiębiorstwa inteligentnych technologii, GWM nieprzerwanie umacnia wyznawaną filozofię, której głównym punktem jest zadowolenie użytkownika. Spółka dużą wagę przywiązuje do doświadczenia użytkowników z całego świata i stopniowo dostosowuje się do miejscowych kultur różnych części świata. W Tajlandii, gdzie Loy Krathong jest jednym z najważniejszych tradycyjnych świąt, lokalną wersją Walentynek, podczas którego obywatele wysyłają w świat swoje życzenia i modlitwy, GWM doskonale wtopiło się w życie klientów z tego obszaru, tworząc imponujący lampion wodny. W Chile GWM skupiło się przede wszystkim na grupach użytkowników uwielbiających przygody i zaprosiło do udziału w targach pojazdów autonomicznych Luisa Andaura, sławnego lokalnego podróżnika.

Dzięki nadzwyczajnym osiągnięciom we wszystkich wymienionych powyżej obszarach, zgodnie z treścią raportu opublikowanego wspólnie przez Google i Kantar Brans Z, w 2021 r. GWM znalazło się na liście najlepszych 50 globalnych twórców marek.

„Dla spółek motoryzacyjnych jedyną drogą do realnego pokonania konkurentów jest szybkie wzmocnienie własnej przewagi w kolejnych trzech do pięciu lat” – powiedział prezes GWM Jack Wei podczas 2025 Strategy Global Launch Conference, konferencji strategicznej poświęconej wdrożeniom globalnym do 2025 r. Przewiduje się, że założony przez spółkę cel sprzedania na całym świecie 4 mln pojazdów zostanie osiągnięty w 2025 r.

Partnerzy portalu

Surowce

 Ropa brent 83,76 $ baryłka  1,33% 11:11
 Cyna 23110,00 $ tona 0,64% 29 lis
 Cynk 2507,00 $ tona -0,87% 29 lis
 Aluminium 2177,00 $ tona 0,60% 29 lis
 Pallad 1021,53 $ uncja  -1,54% 11:10
 Platyna 936,30 $ uncja  -0,31% 11:11
 Srebro 25,06 $ uncja  0,08% 11:11
 Złoto 2038,40 $ uncja  -0,33% 11:11

Dziękujemy za wysłane grafiki.