TI Fluid Systems zaopatruje hybrydowy pojazd elektryczny 2021 Hyundai Santa FE SUV w nowe produkty

zk

09.06.2021 10:20 Źródło: PAP
Strona główna Transport, Elektromobilność TI Fluid Systems zaopatruje hybrydowy pojazd elektryczny 2021 Hyundai Santa FE SUV w nowe produkty

Partnerzy portalu

 TI Fluid Systems zaopatruje hybrydowy pojazd elektryczny 2021 Hyundai Santa FE SUV w nowe produkty - ZielonaGospodarka.pl
Fot. Hyundai

Firma TI Fluid Systems wiodący globalny dostawca technologii systemów płynów motoryzacyjnych, wprowadziła na rynek nowe produkty do obsługi płynów dla układów chłodzenia i paliwowych w hybrydowym pojeździe elektrycznym (HEV) Hyundai Santa FE SUV z 2021 roku. Produkty zastosowane w hybrydowym pojeździe elektrycznym Hyundai demonstrują zdolność firmy w zakresie optymalizacji systemów za pomocą lekkich rozwiązań służących poprawie wydajności pojazdów elektrycznych.

W większości zastosowań związanych z zarządzaniem ciepłem w akumulatorach, napędach silnikowych i elektronice mocy wykorzystuje się złożone zespoły przewodów gumowych i aluminiowych do układów obiegu chłodziwa. Firma TI Fluid Systems opracowała we własnym zakresie pełną gamę lekkich, wielowarstwowych konstrukcji z tworzywa nylonowego wraz z odpowiednimi szybkozłączami dla wszystkich temperatur roboczych pojazdu. W nowym projekcie z udziałem pojazdu Hyundai Santa Fe HEV, firma TI Fluid Systems współpracowała z producentem OEM w celu pełnej zmiany tradycyjnych pętli termicznych podwozia na lekkie, zoptymalizowane materiały.

Oprócz układów obiegu płynu chłodzącego, dział zbiorników i systemów dostarczania paliwa (FTDS) firmy TI Fluid Systems wprowadził na rynek najnowszy, odporny na ciśnienie zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego „Light Pressurized Tank” (LPT). Pojazdy HEV mają bardzo unikalną funkcję, która polega na tym, że w momencie uruchomienia napędu elektrycznego silnik wyłącza się, a opary paliwa wytwarzają wewnętrzne ciśnienie w zbiorniku. Dla tego wyjątkowego, elektrycznego trybu napędu pojazdu, wymagany jest odporny na ciśnienie zbiornik paliwa, pozwalający utrzymać ciśnienie w zbiorniku, a tym samym wydłużyć zasięg jazdy wyłącznie na napędzie elektrycznym. Technologia LPT firmy TI Fluid Systems wykorzystuje mechaniczne kolumny sworzniowe podczas procesu produkcyjnego formowania rozdmuchowego w celu usztywnienia górnego i dolnego płaszcza zbiornika.

– Nowy model Hyundai Santa Fe HEV i powiązane z nim modele SUV pokazują nasze znakomite możliwości zwiększenia zawartości produktu w pojeździe dzięki lekkim rozwiązaniom dla segmentu hybrydowych pojazdów elektrycznych. TI Fluid Systems jest wyróżniającym się dostawcą, który może wykorzystać naszą specjalistyczną wiedzę w zakresie płynów w odniesieniu do nowych wyzwań termicznych związanych z elektryfikacją – powiedział Hans Dieltjens, dyrektor generalny.

Partnerzy portalu

Surowce

 Ropa brent 83,76 $ baryłka  1,33% 11:11
 Cyna 23110,00 $ tona 0,64% 29 lis
 Cynk 2507,00 $ tona -0,87% 29 lis
 Aluminium 2177,00 $ tona 0,60% 29 lis
 Pallad 1021,53 $ uncja  -1,54% 11:10
 Platyna 936,30 $ uncja  -0,31% 11:11
 Srebro 25,06 $ uncja  0,08% 11:11
 Złoto 2038,40 $ uncja  -0,33% 11:11

Dziękujemy za wysłane grafiki.