– A to, co rozumiemy przez zrównoważony rozwój, to fakt, że musimy być w
stanie obsługiwać ten samolot lub pozwolić naszym operatorom uruchomić
Overture przy zerowym poziomie emisji, zmniejszyć poziom hałasu. Jak
również stać się organizacją wolną od emisji CO2 do 2025 roku –
podsumowała dyrektor.
Overture będzie korzystał z pierwszego na
świecie zautomatyzowanego systemu redukcji hałasu, latając „bez
dopalacza”, co zapewni nie tylko cichszą podróż pasażerom, ale także w
obszarze lotniska.
Doświadczenie będzie również inne – firma
oferuje wyświetlacze danych head-up w oknach i widok gwiazd przez dach
księżycowy podczas lotu na wysokości 18 288 metrów.
Pierwszy lot
zaplanowano na 2026 rok. W oczekiwaniu na certyfikację Boom ma nadzieję
zaoferować loty komercyjne już w 2029 roku.
United Airlines i
Japan Airlines zamówiły łącznie 70 jednostek. Boom współpracuje również z
amerykańskimi siłami powietrznymi i Northrop Grumman, a główni dostawcy
w programie to Collins Aerospace, Eaton, Safran Landing Systems i
Rolls-Royce.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
W Zgorzelcu powstała pierwsza polska platforma dla pojazdów elektrycznych – EAGLE! [GALERIA]
Linie lotnicze oskarżone o greenwashing!
Naukowcy: wpływ ładowania pojazdów elektrycznych na sieć energetyczną można zmniejszyć
Niewystarczająca infrastruktura zagrozi transformacji motoryzacji
Projekt z udziałem Deltamarin otrzymał zgodę ABS na badania w zakresie metody dekarbonizacji żeglugi
Prezes Toyoty widzi przyszłość w wodorze
Ropa brent | 64,38 $ | baryłka | 0,00% | 21:58 |
Cyna | 24350,00 $ | tona | 2,20% | 24 mar |
Cynk | 2899,00 $ | tona | 0,21% | 24 mar |
Aluminium | 2264,00 $ | tona | 0,00% | 24 mar |
Pallad | 2680,00 $ | uncja | 0,00% | 21:57 |
Platyna | 1191,10 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |
Srebro | 25,11 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |
Złoto | 1731,30 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |