Konferencja, podczas której ogłoszono Strategię globalną GWM do 2025 roku, oraz ceremonia otwarcia VIII Festiwalu Technologicznego odbyły się w Centrum Technologicznym HAVAL w Baoding w dniu 28 czerwca.
Firma oficjalnie przedstawiła swoją Strategię do roku 2025, która zakłada osiągnięcie rocznej globalnej sprzedaży na poziomie 4 milionów pojazdów do 2025 roku, z czego 80 proc. to pojazdy napędzane energią nowego rodzaju. Oczekuje się, że firma odnotuje przychody operacyjne powyżej 600 miliardów CNY i zainwestuje do 100 miliardów CNY w badania i rozwój.
Jack Wei, prezes GWM, powiedział podczas konferencji: „Jedynym sposobem, w jaki chińskie marki samochodowe mogą realnie przebić konkurencję, jest wyeksponowanie swoich mocnych stron w perspektywie najbliższych 3-5 lat, aby osiągnąć wiodącą pozycję w obszarze nowej energii i inteligentnych rozwiązań. To dla chińskich marek samochodowych wielka okazja, która już się nie powtórzy”.
W przyszłości GWM będzie kłaść nacisk na kompleksowe i gruntowne innowacje i zmiany oraz na dalsze budowanie przewagi konkurencyjnej, aby objąć przywództwo w nowym obszarze i promować proces przekształcania się GWM w globalną spółkę mobilną napędzaną technologią, wykorzystując do tego celu pozycjonowanie „globalnego układu”, „duże inwestycje w badania i rozwój”, „dogłębną zmianę w obrębie przedsiębiorstwa” i „działanie ukierunkowane na użytkownika”.
Dążąc do „podbicia Chin i wejścia na rynek globalny”, GWM nie tylko realizuje globalne prace badawczo-rozwojowe, produkcję i sprzedaż, ale również rozszerza globalizację marki, technologii i talentów. GWM dąży do sprzedaży 4 milionów pojazdów na całym świecie do 2025 roku. Sprzedaż pojazdów napędzanych nową energią ma stanowić 80% całkowitej sprzedaży, a przychody operacyjne przekroczą 600 miliardów CNY. W ciągu najbliższych 5 lat całkowite inwestycje w badania i rozwój wyniosą do 100 miliardów CNY, co ma zapewnić spółce dominację technologiczną w kontekście tworzenia bardziej ekologicznych, inteligentnych i bezpiecznych produktów przeznaczonych dla użytkowników na całym świecie. Dodatkowo GWM będzie zwiększać globalną pulę talentów w obszarze B+R. Do 2023 roku liczba pracowników globalnego działu B+R przekroczy 30 tysięcy, w tym 10 tysięcy nowych talentów w obszarze rozwoju oprogramowania.
Realizując „dogłębną zmianę w obrębie przedsiębiorstwa”, GWM będzie wdrażać koncepcję usług "ukierunkowanych na użytkownika" w dosłownym znaczeniu tego słowa, aby stworzyć zupełnie nowy system wartości, w obrębie którego przedsiębiorstwo i użytkownicy będą działać wspólnie poprzez innowacyjne „działania ukierunkowane na użytkowniku” we wszystkich aspektach i na szerokim polu. GWM będzie wykorzystywać internet przemysłowy, aby rozszerzyć tryb działania użytkowników według modelu C2B (konsument-biznes). Spółka stworzy nowy model biznesowy obejmujący „produkty + oprogramowanie + usługi”, aby dzielić się owocnymi wynikami i poprzez współdziałanie z użytkownikami zapewniać obopólne korzyści.
Energetyka, OZE
Gospodarka odpadami, Recykling
Ekologia, Ochrona środowiska
E-transport, E-logistyka, E-mobilność
EkoDom, EkoBudownictwo
EkoRolnictwo, BioŻywność
Prawo, Administracja, Konsulting
EKG 2024: dostawy do miast mogą być zeroemisyjne, ale potrzebne są konsultacje z interesariuszami
Czy użytkownicy aut w Polsce są gotowi na samochody elektryczne? Wyniki badania HERTZ Polska
Solaris Urbino 18 hydrogen zawalczy o tytuł Bus of the Year
Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie zakończyły testy zeroemisyjnego autobusu Yutong U12
Wodorowy SOV wypływa na szerokie wody. Może wypchnąć polskie SOV na mieliznę
Zeroemisyjne autobusy Yutong wyjadą na ulice Ostrowca Świętokrzyskiego
Ropa brent | 83,76 $ | baryłka | 1,33% | 11:11 |
Cyna | 23110,00 $ | tona | 0,64% | 29 lis |
Cynk | 2507,00 $ | tona | -0,87% | 29 lis |
Aluminium | 2177,00 $ | tona | 0,60% | 29 lis |
Pallad | 1021,53 $ | uncja | -1,54% | 11:10 |
Platyna | 936,30 $ | uncja | -0,31% | 11:11 |
Srebro | 25,06 $ | uncja | 0,08% | 11:11 |
Złoto | 2038,40 $ | uncja | -0,33% | 11:11 |